Att sova över!

Jag sov över hos Natta igår till idag, hon är så sjuk i huvet! :D Vi gjorde inget, hon o hennes syster laga mat åt mig och sen så kolla vi på tv. Gick o la oss tidigt men prata in i sena timmen. Pratade gamla minnen, saker som vi gjort och skratta skiten ur oss. Nathalie björkholm är så, jag vet inte, rolig och bäst typ! Jag vill att våran kontakt ska bli som förr men för det måste man kämpa, båda parterna! I alla fall. jag tänker kämpa <3


Sexualkunskap - Vår grupp hade herpes och det var kul, hade en "teatrer" om det. Jag o Nathalie Rydberg var num-tanter och jesper, erika och johan var en liten trio som fått herpes, vilken fruktansvärd sjukdom. Akta er!
Sen kolla vi på en film, mycket konstig men intressant, ganska bra i alla fall. men jag vill inte se den igen
. ;)  
Den hette Transit och ja, den handlade om könssjukdomen AIDS.

Fjortisar förökar sig!

Idag ska jag till tystberga och vara med Lina, kanske kommer maria ner sen, kanske inte.. Jag tror jag ska tvinga henne att färga mitt hår! :) bus..

/ Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback